Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Η Συμμετοχή μου στους κουμπαράδες.!!!!

Γεια σου γειτονιά μου.!!!!! Εύχομαι να είστε όλοι καλά.!!!! Το θέμα μας σήμερα ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ. Δεν γινόταν να μην συμμετέχω στην καινούργια προ(σ)κληση της αγαπημένη μας Κυρίας Ρένας . Προσπαθώ εδώ και καιρό αλλά δεν μου βγαίνει τίποτα σωστό και όπως το θέλω. Πράγματα μου καταστρέφονται, μου σπάνε, ιδέες δεν μου έρχονται, η ψυχολογία χάλια........οπότε ..........

Μία απο τις καταστροφές μου.!!!!


Ο πρώτος κουμπαράς.












Ανακύκλωση..... κουμπιά,κομμάτια τσόχας,γκλίτερ,αστεράκια,χαρτί περιτυλίγματος,δέντρο που ήθελε να γίνει καρφίτσα,μια χριστουγεννιάτικη μπότα που χάλασε το κορδονάκι που την κρέμαγες στο δέντρο!!!!!! Ένας διαφορετικός χριστουγεννιάτικος κουμπαράς.





Την αγάπη μου για το καλοκαίρι την ξέρετε και άμα δεν την ξέρατε την μάθατε.Λατρεύω καλοκαίρι ,θάλασσα και ότι έχει σχέση με αυτήν. Οπότε ιδού ο δεύτερος  κουμπαράς.!!!!








Πολλά φιλιά.!!!!

24 σχόλια:

  1. Ευακι μου,τι ωραιοι κουμπαραδες,εσυ δεν εχεις εμπνευση?Αλλ'αυτος με τα κοχυλια,ολα τα λεφτα!!!!!!!Και το καπακι του,αλλο πραγμα,υπεροχο,ασπρο-μπλε,τα ελληνικα θαλασσινα χρωματα!!!!!Μπραβο σου,ελα ανεβα λιγο απο ψυχολογια,ολα καλα!!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.!!!! Αυτή η άτιμη ψυχολογία όλο σκαμπανεβάσματα είναι.!!!! Αυτός με τα κοχύλια μου αρέσει και εμένα κορίτσι.!!!!!! Προσπαθώ όμως.!!!! Πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Ωραίοι σου γίναν,προτοτυποι,μπράβο,καλο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βλέπονται.! Σε ευχαριστώ πολύ.!!!Καλό βράδυ και σε σένα.!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραιοι και χαριτωμένοι οι κουμπαράδες σου, Εύα!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφεροντες καλλιτεχνικες δημιουργιες και ελπιζω πραγματικα να πιασουν τοπο :)

    http://froghall-jewelleries.blogspot.co.uk/2012/10/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ!!!!!!
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ότι καλύτερο αλλά νομίζω η σκέψη μετράει.!!!! Πολλά φιλιά.!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ευάκι!!!!!μια χαρά είναι οι κουμπαράδες σου!!!!πολύ όμορφοι!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δεσποινούλα μου.!!!!! Σε ευχαριστώ φιλενάδα.!!!! Πολλά πολλά φιλιά.!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφος ο πρώτος κουμπαράς αλλά ξετρελάθηκα με τον δεύτερο........καταπληκτικός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ κατερινάκι τον δεύτερο θεωρώ καλύτερο χαχα.!!!!! Φιλιά.!!!

      Διαγραφή
  8. Aυτός μς τα κοχύλια είναι τέλειος
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε που είδα χριστουγεννιάτικη διάθεση!!!
    Και ο δεύτερος με το κοχύλια... θεσπέσιος, επίσης!!!
    Μπράβο!!!
    Αμέέέτρητα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ χαρούμενο "δίδυμο".!!!!Πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  10. πολλοί όμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!
    μπράβο σου φίλη μου!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφοι και οιδυο αλλα ο πρωτος ειναι ολα τα λεφτα!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΑΚΙ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΠΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΧΥΛΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευάκι μου, είναι πολύ όμορφοι!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήναααα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτοι οι κουμπαραδες απογείωσαν την φαντασια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή